Photobucket

Saturday, April 10, 2010

akhirnya..kini..pasti..

Alhamdulillah..akhirnya kini..pasti..aku dh ada blog!!!! aku rasa cm mimpi jer..dpt gk aku wat blog erk..sblm ni jz trpk jer..a.k.a dlm angan2..ermm..dpt gak aku cari background cantik ni utk blog aku (ermm, cntik bg pandangan aku) je la..xtau la bg u all..hehe..

erm..lame gak aku spend mase tuk dpt kan hasil cmni..(wlaupun xseberape)..haha..kire berbaloi la compare ngan sblum ni...ape yg penting??? "kerjasama"..upss..cilap..bkn la..ape yg penting?? USAHA..ye la..dari pg td aku duk study bnd ni..(mcm beriya la plak kan) nggee~..tp, btol la..dari pas subuh tau aku start wat blog ni..sekarang dh pkul 2.17 am.. baru nampak blog aku ni jd "ala2 berseri"..if x, suram ajer..x syiokkkk langsung..^^

blog dh hampir cm blog yg aku impi2kan..Alhamdulillah..tp mata aku? dh makin "suram"...meaning that??

............................aku kene tidoooo..............................

okey, aku beredar dulu..jmp lg next post k..nytezZzzzZzz...(-_-)

No comments:

Post a Comment